Monday, December 29, 2008

YM interviu cu George Pruteanu

GeoPruteanu: Hai salut, nu "hi" sau "hello"

GeoPruteanu is using an older version of Yahoo Messenger and certain features might not be available.

Mitica PHD: Salut Geo, ce faci, unde naiba mai esti?

GeoPruteanu: Uite, sunt (si nu sint) in Iad (si nu Hell) mai baiatule.

Mitica PHD: Dar ce s a intimplat mai George?

GeoPruteanu: Si sa-mi bag picioarele-n tastatura asta, ca nu-mi bate diacriticele si nici nu am corector de greseli gramaticale si nu spell checker.

GeoPruteanu: BUZZ

Mitica PHD: Sint aici maestre. Te a uitat lumea, georgica, nimic nu se mai aminteste de matale

GeoPruteanu: Bag penisul (si nu pula) in lume.

Mitica PHD: Hai zi ne, ca moare lumea de curiozitate.

GeoPruteanu: Bah, e aiurea. E cald si ma pun astia sa ma uit zilnic la OTV, dupa care sa fac un rezumat al emisiunilor. M-am saturat. Ah, si mi se cere zilnic si transcrierea emisiunilor lui Mircea Badea, fir-ar sa fie, e un bull…, pardon rahat de taur.

Mitica PHD: Geo, da de ce ai plecat daca e asa naspa?

GeoPruteanu: Pai nu am vrut eu sa plec, dar stii cum e… Mai tii minte cu Iisus. A plecat pentru ca oamenii au gresit prea mult. Asa si cu mine: am fost luat de pe pamant pentru a izbavi greselile gramaticale ale poporului roman.

Mitica PHD: si cine mai e cu tine?

GeoPruteanu: Vrei sa vorbesti cu Ralu?

Mitica PHD: ???

GeoPruteanu: Ralu Filip de la CNA, fumam o tigara impreuna, ti-l dau?

Mitica PHD: oh, salutarile mele, altcineva?

GeoPruteanu: Pai este si Jana Gheorghiu, tocmai a plecat de la fumoar.

Mitica PHD: altcineva?

GeoPruteanu: Pai… stai sa ma uit. Pittis te intereseaza?

Mitica PHD: ok, asa da. da mi l pe mot.

GeoPruteanu: Hai mai, ca glumesc. Pittis e-n Rai (si nu Heaven).

Mitica PHD: si cum dau de el?

GeoPruteanu: Offf… hai ca-ti dau un nume de contact (si nu ID) de vorbe virtuale (si nu messenger), care sa iti spuna.

Mitica PHD: OK

GeoPruteanu: Notezi?

Mitica PHD: da.

GeoPruteanu: heaven_for_us_all

Mitica PHD: mersi, te pup.da e n engleza id-ul maestre.

GeoPruteanu: Mda. Pai de ce crezi ca nu am insistat eu sa merg in Rai?


GeoPruteanu has signed out.

Mitica PHD has signed out.



Nota: Urmatorul YM interviu cu maestrul va fi despre blogguri.

No comments: