Tuesday, March 10, 2009

Toxiinfectie cocalara

In urma cu ceva timp mi-au fost recomandate cu mare caldura doua site-uri: cocalari punct com si pitzipoanca punct org. Ok, am ris ce am ris o vreme... pina am ajuns la zi cu toate trucurile si strategiile pentru a deveni un cocalar sau o pitipoanca de succes.

Problema este ca mi s-au imprimat adinc in minte imaginile hidoase ale unor barbati goi cu hirtii de un milion de lei vechi pe piept. Nu e de gluma. Pentru ca de atunci, de cite ori dau mina cu vreun domn mai corpolent, mi-l si imaginez invelit intr-o modesta bancnota plastifiata. Uneori chiar mai rau, goliciunea ii este astupata doar de un card Visa.


Cit despre partea feminina... e din ce in ce mai greu de respectat, dupa vizitele mele frecvente pe la cocalari virtuali si pitipoance perene. Fufele prezentate pe site-urile amintite le jignesc pina si pe vacile din grajd, care se toaleteaza mai rar dupa cum probabil stim. Dar macar dinsele, doamnele vaci, contribuie cu ceva pe pamintul asta prin laptele secretat. Ma rog, am gasit o scuza ieftina... in incercarea mea de a salva intrucitva onoarea feminina. Nu sint puritan, ooo, nuuu, deloc. Dar din ce am observat, privitul la o femeie pitipoanca se face printr-o gaura. Si totusi, nu gaura ne sperie, ci chipul.

No comments: